new-age

בוקר אור

14.7.17

יהודה, בוקר אור.

אמנות השיחה

ש: הבה נפתח בשאלה האם ישויות וונוס מכירות בגישה של הזן, להיות נוכחים ביומיום ובהווה ומקורקעים לגמרי?

ת: האם שמת לב והגעת למסקנה שהכול מתרחש בתוך המודעות?
נחוץ להיות מודעים בתחושה ובנוכחות מלאה – סביבתית ומחשבתית. נראה שזו הדרך להתמצאות טובה הן בממד הפיזי והן בממד האנרגטי.
ללא ספק להיות נוכח בתחושת הגוף, תחושת "הנני קיים" היא פירושו של להתעורר לקיים.
בהתעוררות המודעת לעצמך ולסובב, גם האחרים קיימים בו בזמן, בהווה זה.

ש: אכן לפי הבנתי אושר או סיפוק קשורים למערכות-יחסים שבהן ניתן לחוות את הממדים השונים בהתנסות האנושית: של אחדות מחד, היכולת לראות את עצמך בתור האחד, אך גם לראות את הזולת בתור האחד. כך מתאפשר דיאלוג. אמנות השיח אפשרית כאשר ישנם שניים או יותר.

אמנות המשמעות

המשמעות שמאחדת את הממדים, היא משמעות היקום בתור המרחב שהמתמטיקה המאפיינת אותו הוא האחדות או המספר 1 והדואליות או המספר 2. כבסיס יש לבחון את חוק השלוש המציין את הטרילוגיה הקוסמית:

קרן 1 – הסינתזה. קרן 1 מציגה את כוח-החיים, הויטאליות והחיים.

קרן 2 מציינת את כוח המשיכה או האהבה והחוכמה. החיים אלו הן האינטראקציות, החיבורים כאשר בין שני חומרים – נוצר סובסטאנס שלישי.

קרן 3 – מצביעה על הכלכלה או החיסכון, שמציג ניהול משאבים אינטליגנטי על בסיס ערכי. תוכנית וונוס מייצגת סדר חכם בניהול המשאבים על הפלנטה.

כאשר הדיון נוגע למהויות אלו אני מבחינה כי הברכה היא רבה. ישנה תחושה של הלימות, חשים שזה נכון. התוכל להרחיב על כך? מהו הערך המרכזי אשר מייחסים לחוויה של הלימה או אי-הלימה, בין החיים הפנימיים והחוויה שלנו – לבין המתרחש במה שמכונה 'המציאות'? תחושת הלימה קשורה ליכולת לאזן על ידי אינטגרציה הרמונית מודעת של המידע והשדה. המדע כיום מכיר בהשפעת התודעה על התארגנות המולקולות והיש. הרצון והדברים הקוסמיים, השמחה והפנימיות, יהדהדו גם בטבע.

אמנות התחושה

ת: התחושה היא מפתח לחוש מה קורה. לא במקרה לימד פרופ. הארי פרידמן על "תחושת המשמעות", כלומר לחוש את המשמעות של הדברים. קביעת המשמעות היא בידך. ההבנות שלך זה הדרך לתפיסת המשמעות. יש פה חיבור בין המשמעות בדרך – ליכולת להנחיל את ההבנות כך שיחולו על הרגשות. הממשק פיזי-רגשי דרך תחושות.

'מדע הרשמים' הוא התפתחות הבנה אוהבת, מה שמאפשר מפה של התמצאות. או בעזרת התחושה העולה כשמופיעה בך התרשמות, מחשבה או הרגשה. אז אם אתה מפענח את היכולת לשמוח על מה שיש ולאהוב את מה שיש; בתור התרשמות שאתה מנסח אותה ממקום של התבונה או המודעות. הבנת שהתחושות, בבחינת צירוף של תחושות שונות מהווה 'הרגשה'. תחושות מיוחסות להשפעת הירח אשר מתבטאת דרך שילוב רשמים כפי שהגוף נענה אליהם.
ועל ידי כך שתרגמת את הממשק בין רגשות, תחושות והבנה. וניסחת את המשמעות -אתה חש את עצמך במקום של התרחבות. עם בהירות המשמעות היא תוביל את הרגש.

משאתה מגדיר את מהות ההתנסות, על ידי מתן משמעות אתה מתרחב אל 'ההבנה האוהבת'. ומתאפשרת תחושה שההבנה הופכת להיות נרכשת. לא רק במחשבה, אלא להרגיש ולחוש זאת. האמון בתוכנית האלוהית מתאפשר היות והינך רואה שכל הזמן קורים דברים מופלאים ביותר. והינך רואה שהכול סביבך בתדר עולה, בסדר עולה, אות היא לקריאת המציאות בכיוון הנכון.

ש: מודעות אינה בהכרח נועם או אושר. אכן הבנות בתהליך של הסתכלות וייחוס המשמעות לאירוע, ולקיחת האחריות על תגובותיו ועמדתו של האדם, היא בחירה חופשית, המשכינה שלווה, קבלה, הלימות והתקדמות. אך להיות מודע אפשרי גם דרך הכאב המודע.

בשלב קודם של מסעי מודעות, פעמים רבות הבנות לא נתפסו כמשנות אוטומטית את המצב הרגשי. נהוג היה אף לחשוב שהתובנות בונות, אך אין די בכך לשנות את המצב.

בת-קול מדברת אליך

ש: אתה יכול למשל להגיע למסקנה שבת-קול מדברת אליך בכול ההתנסויות. זו המציאות הפנימית. ובכן אני מתייחס להכרה, אתיקה ורצון חופשי בתור משולש התודעה. וביקום אנו רואים את שלוש הקרניים היסודיות של האוקטבה, השלוש והשבע של צבעי הקשת.

השלושה והארבעה – שלוש איכויות וארבעה יסודות – נפרסים למשמעויות של שלושת הקרניים בתור שלושה היבטי-יסוד של הקרינה הכוכבית, המגיעה ממערכת כוכבית שיש לנו מערכת יחסים עמה. ומחשבת הסינתזה מתחילה. מה פירוש הדבר 'סינתזה'? סינתזה היא לפי הבנתי "הכול קיים כעת בו-זמנית". אבקש את התייחסותך.

ת: לא קשה להבחין שזו מחשבה די מצמררת אם לקחת בחשבון את כול העוולות. ואולם, ואולם זוהי מודעות והתעוררות אל השלם. וגם נראה שהתפיסה של המרחב גוברת כאשר אתה תופס את המרחב הריק הפתוח; כמו שמאזינים למוסיקה ואפשר שעולם הצליל הוא סדר הרמוני של מספרים וערכים, צלילים בל ישוערו, סולמות של תדרים ועולמות.

ש: היחסים בין גרמי שמיים והתנועה במרחב, מבוטאים בערכים ומספרים כאשר למערכות היחסים ביניהם יש מידות ומשמעות. התנועה מבוטאת במספרים, מחזורים ומידות.

ת: לא הייתי ממליץ להפליג הלאה מבלי לציין את מפות הכוכבים. ראוי להעיר שאנו בתקופת השנה בה נכנסים בלוח השנה ל"שער האריה", דרך היום נטול הזמן – 25 ביולי שבו יום שער אל מרחבים שמעבר לזמן; עם השלמת מעגל השנה בלוח של המאיה עוברים דרך הממד האל-זמני. בעת הזאת מגיעים אל מה שאתם מגדירים "הארה". דרך המשולש של מערכות הכוכבים, נרקמות מערכות היחסים ביניהן.

רואים מיפוי של דרכי ריפוי והתפתחות על ידי יצירה; ובמיוחד כאשר מזל האריה היצירתי מזמן את השעשוע במספרים ומתמטיקה של האינסוף, על ידי המזל המשלים אותו – מזל דלי, שהוא מזלו של האדם.

מודל 'האדם השלם' שעוסק בדרכו של האדם, מופיע על המבנה של ציר מזל דלי המציג את דגם 'האדם', במאוחד כאשר הפן המשלים אותו ממולו, הוא מזל אריה. במבט ממזל אריה, היציבות היא שם המשחק.

איכות היציבות

שלוש הן איכויות היסוד שביטויין הוא: האיכות הדינאמית, האיכות היציבה-מאחדת של החוכמה המגשרת, והאיכות המשתנה.

האיכות הראשונה היא יוזמה.

האיכות השנייה היא יציבות.

האיכות השלישית היא אינטליגנציה.

מדובר על הציר האופקי של המערכת השמשית, דלי-אריה בתור האופק. זאת במסגרת הצלב היציב של 'הארבע', המערכות האסטרולוגיות היציבות: אריה ודלי, שור ועקרב. אלו הם המזלות המבטאים את האיכויות של תכונת היציבות, כאשר הן מתגלמות דרך יסוד האדמה (שור), יסוד האש (אריה), יסוד המים (עקרב) ויסוד האוויר (דלי).

כאשר עולה באופק הרקיע הקונסטלציה של מזל אריה, באמצע הקיץ, אנחנו עדים לנוכחות המערכת השמימית המסמל את תודעת הנשמה או העצמי הגבוה. מדובר על הצלב היציב של ארבעת המזלות היציבים. הצלב היציב מייצג את האיכות של היציבות.

המזל המנטאלי הוא מזל דלי, שהוא מלכת יסוד האוויר. אנרגיה של תחושות ושל רגש מתורגמת על ידי מזל האוויר המנטאלי, במובנים הרעיוניים של תכלית. ואז הסובסטאנס הרגשי מתעלה לתובנות ולבנייה והקניית המשמעות המעמיקה של מהות הדברים.

מזל שור הוא מלכת יסוד האדמה הניצב במרום השמיים. כאשר מזל אריה עולה באופק.

מזל אריה הוא מלכת יסוד האש באופק, אשר מייצג את היצירתיות המנגנת, את העצמי. הרוח משמיעה את דבר השיר.

ומזל דלי הוא מלכת יסוד האוויר אשר מפשטת את ממדי התחושה לכדי איכות עיון ולימוד, כאשר המחשבה משפיעה על האווירה והסביבה את איכות היציבות.

מזל עקרב הוא מלכת יסוד המים בשור, ומאפשרת את הזרימה המתונה של האהבה.

אלו הן ארבע המלכות של ארבעת היסודות – המייצגות את האיכות של היציבות בכל יסוד ויסוד. שיתופים אשר נלמדים במזל דלי בבית שיתופי הפעולה, מהווים יחדיו את היכולת להקנו למערכת את יציבותה – זו הייתה מאז ומתמיד התכונה אשר אותה מייצג העיקרון הנשי הקוסמי.

אנשים רבים פוחדים להצטרף לקבוצות, משום שההכרה בקבלת רשמי החושים שלהם ביחס למודעות והבנת העולם הפנימי – והיחסים מהפנימיות לחיים בחוץ, קלושה עד כדי כך שהצטרפות לקבוצה נתפסת כמאיימת מאוד. הרגישות והאמפטיה מעוררים חשש מעומס רשמים הבאים מבחוץ.

אוראנוס נקרא "האבא של ארכיטיפים".

לאנשים אחרים יש תחושה כה עצומה של העצמי המופרד שפשוט להיות מי שהם, זה כבר נושא עומס עצום. ה"הגודל "הזה של האגו אינו מאפשר להם להיות חלק מכל קבוצה. במקרה הקודם האגו עדיין לא נוצר, ובאחרון האגו "נוצר בצורה ילדותית מוגזמת" והמנעד על הסקאלה בין 'מתגונן' עד 'מגובש', כל כך במתח עד שהאנרגיות המתוחכמות יותר של הנשמה אינן יכולות לחדור ולהיכנס.

זוהי אחת הסיבות מדוע אוראנוס הוא כוכב הלכת הנעלה במזל עקרב. כי דרך הכיוון אל הרמוניה, המזל העיקרי הזה של הקרן הרביעית, היחיד נכנס לתחום של עימות ומלחמה פנימית, כי קרן 4 בדינאמיקה שלה מביאה דרך הקונפליקט לידי הארה והרמוניה. ההתמודדות הפלוטונית (בחסות שליט עקרב) מובילה כך האישיות עשויה להפוך כלי הרכב הנכון למטרות של הנשמה.

עקרב הוא גם מזל שדרכו חומרי הקונפליקט עשויים להגיע "לשחרור" כדי להיכנס בתור חומר גלם של הצל המונח על מזבח הלב, להפיק את האור והחמימות, מהתחום התחתון של האישיות, ובכך לייצר אהבה וחוכמה בעולם.
.
הדינאמיקה היא הליכה בה האדם והאנושות מגשרים בין ממלכות הטבע לממלכת הרוח. כאשר אוראנוס פועל באופן מלא ויחידני בתוך התודעה שלך, הוא מייצר ארכיטיפ הנקרא "אתה". זה לא ה"אתה" האוראני הקטן המבקש לזעזע אנשים על ידי איך אתה נראה או מה שאתה אומר. אתה הוא העצמי הגבוה שלך, המתבטא באופן פרסונאלי, על ידי אהבה ומרוכז מטרה וחיים באוריינטציה של הלב שלך.

הדבר היפה ביותר המתרחש בתהליך זה הוא שככל שתפרט יותר את ההליכה בנוכחות, התודעה שחווה את החיים האנושיים, אתה הופך להיות יותר אוניברסאלי, מה שהופך את התודעה שלך ל"אנחנו".

כיום אוראנוס נכנס למזל שור לשבע השנים הבאות. מדי שבע שנים מתחלפת השהות של אוראנוס העובר למזל הבא. ואכן שנים עשר המזלות כפול שבע שנים, הן ביחד המחזור של אוראנוס שהוא 84 שנים – במשוער, המחזור של חיי אדם.

בשבע השנים הבאות, יפעל אוראנוס במסגרת האמנות הקשורה למזל שור.
במיתולוגיה אוראנוס הוא מלך השמיים, ואילו שבתאי הוא מלך הממד הפלנטארי או הארץ.

עם כניסת אוראנוס למזל שור הוא נמצא בתנועה של יחסים הרמוניים עם כוכב הלכת שבתאי אשר יושב בגדי. שני כוכבי הלכת שוהים בהווה במזלות האדמה, וזאת אומרת שהם עובדים ביחד על איזון ומערכת היחסים בין רוחניות לבין פרקטיות. הדיאלוג ביניהם מחולל בניה יצירתית.

ראש הטופס

3Yaron Livne, ‎פנינה קורן‎and Marion Polusky-Nakash

אמנות השיחה

ש: הבה נפתח בשאלה האם ישויות וונוס מכירות בגישה של הזן, להיות נוכחים ביומיום ובהווה ומקורקעים לגמרי?

ת: האם שמת לב והגעת למסקנה שהכול מתרחש בתוך המודעות?

נחוץ להיות מודעים בתחושה ובנוכחות מלאה – סביבתית ומחשבתית. נראה שזו הדרך להתמצאות טובה הן בממד הפיזי והן בממד האנרגטי.

ללא ספק להיות נוכח בתחושת הגוף, תחושת "הנני קיים" היא פירושו של להתעורר לקיים.

בהתעוררות המודעת לעצמך ולסובב, גם האחרים קיימים בו בזמן, בהווה זה.

ש: אכן לפי הבנתי אושר או סיפוק קשורים למערכות-יחסים שבהן ניתן לחוות את הממדים השונים בהתנסות האנושית: של אחדות מחד, היכולת לראות את עצמך בתור האחד, אך גם לראות את הזולת בתור האחד. כך מתאפשר דיאלוג. אמנות השיח אפשרית כאשר ישנם שניים או יותר.

אמנות המשמעות

המשמעות שמאחדת את הממדים, היא משמעות היקום בתור המרחב שהמתמטיקה המאפיינת אותו הוא האחדות או המספר 1 והדואליות או המספר 2. כבסיס יש לבחון את חוק השלוש המציין את הטרילוגיה הקוסמית:

קרן 1 – הסינתזה. קרן 1 מציגה את כוח-החיים, הויטאליות והחיים.

קרן 2 מציינת את כוח המשיכה או האהבה והחוכמה. החיים אלו הן האינטראקציות, החיבורים כאשר בין שני חומרים – נוצר סובסטאנס שלישי.

וקרן 3 – מצביעה על הכלכלה או החיסכון, שמציג ניהול משאבים אינטליגנטי על בסיס ערכי. תוכנית וונוס מייצגת סדר חכם בניהול המשאבים על הפלנטה.

כאשר הדיון נוגע למהויות אלו אני מבחינה כי הברכה היא רבה. ישנה תחושה של הלימות, חשים שזה נכון. התוכל להרחיב על כך? מהו הערך המרכזי אשר מייחסים לחוויה של הלימה או אי-הלימה, בין החיים הפנימיים והחוויה שלנו – לבין המתרחש במה שמכונה 'המציאות'? תחושת הלימה קשורה ליכולת לאזן על ידי אינטגרציה הרמונית מודעת של המידע, והשדה. המדע כיום מכיר בהשפעת התודעה על התארגנות המולקולות והיש. הרצון והדברים הקוסמיים, השמחה והפנימיות, יהדהדו גם בטבע.

אמנות התחושה

ת: התחושה היא מפתח לחוש מה קורה. לא במקרה לימד פרופ. הארי פרידמן על "תחושת המשמעות", כלומר לחוש את המשמעות של הדברים. קביעת המשמעות היא בידך. ההבנות שלך זה הדרך לתפיסת המשמעות. יש פה חיבור בין המשמעות לדרך – ליכולת להנחיל את התחושות.

'מדע הרשמים'הוא התפתחות הבנה אוהבת, מה שמאפשר מפה של התמצאות או בעזרת התחושה העולה כשמופיעה בך התרשמות, מחשבה או הרגשה. או אם אתה מפענח את היכולת לשמוח על מה שיש ולאהוב את מה שיש; בתור התרשמות שאתה מנסח אותה ממקום של התבונה או המודעות.

על ידי כך אתה חש את עצמך במקום של התרחבות. עם בהירות משאתה מגדיר את מהות ההתנסות, אתה מתרחב אל ההבנה האוהבת. ומתאפשרת תחושה שההבנה הופכת להיות נרכשת. לא רק במחשבה, אלא להרגיש ולחוש זאת. האמון בתוכנית האלוהית מתאפשר היות והינך רואה שכל הזמן קורים דברים מופלאים ביותר. והינך רואה שהכול סביבך בתדר עולה, בסדר עולה, אות היא לקריאת המציאות בכיוון הנכון.

ש: מודעות אינה בהכרח נועם או אושר. אכן הבנות בתהליך של הסתכלות וייחוס המשמעות לאירוע, ולקיחת האחריות על תגובותיו ועמדתו של האדם, היא בחירה חופשית, המשכינה שלווה, קבלה, הלימות והתקדמות. אך להיות מודע אפשרי גם דרך הכאב המודע.

בשלב קודם של מסעי מודעות, פעמים רבות הבנות לא נתפסו כמשנות אוטומטית את המצב הרגשי. נהוג היה אף לחשוב שהתובנות בונות, אך אין די בכך לשנות את המצב.

בת-קול מדברת אליך

ש: אתה יכול למשל להגיע למסקנה שבת-קול מדברת אליך בכול ההתנסויות. זו המציאות הפנימית. ובכן אני מתייחס להכרה, אתיקה ורצון חופשי בתור משולש התודעה. וביקום אנו רואים את שלוש הקרניים היסודיות של האוקטבה, השלוש והשבע של צבעי הקשת.

והן נפרסות למשמעויות של שלושת הקרניים בתור שלושה היבטי-יסוד של הקרינה הכוכבית, המגיעה ממערכת כוכבית שיש לנו מערכת יחסים עמה. ומחשבת הסינתזה מתחילה. מה פירוש הדבר 'סינתזה'? סינתזה היא לפי הבנתי "הכול קיים כעת בו-זמנית". אבקש את התייחסותך.

ת: לא קשה להבחין שזו מחשבה די מצמררת אם לקחת בחשבון את כול העוולות. ואולם, ואולם זוהי מודעות והתעוררות אל השלם. וגם נראה שהתפיסה של המרחב גוברת כאשר אתה תופס את המרחב הריק הפתוח; כמו שמאזינים למוסיקה ואפשר שעולם הצליל הוא סדר הרמוני של מספרים וערכים, צלילים בל ישוערו, סולמות של תדרים ועולמות.

ש: היחסים בין גרמי שמיים והתנועה במרחב, מבוטאים בערכים ומספרים כאשר למערכות היחסים ביניהם יש מידות ומשמעות. התנועה מבוטאת במספרים, מחזורים ומידות.

ת: לא הייתי ממליץ להפליג הלאה מבלי לציין את מפות הכוכבים. ראוי להעיר שאנו בתקופת השנה בה נכנסים בלוח השנה ל"שער האריה", דרך היום נטול הזמן – 25 ביולי שבו יום שער אל מרחבים שמעבר לזמן; עם השלמת מעגל השנה בלוח של המאיה עוברים דרך הממד האל-זמני. בעת הזאת מגיעים אל מה שאתם מגדירים "הארה". דרך המשולש של מערכות הכוכבים, נרקמות מערכות היחסים ביניהן.

רואים מיפוי של דרכי ריפוי והתפתחות על ידי יצירה; ובמיוחד כאשר מזל האריה היצירתי מזמן את השעשוע במספרים ומתמטיקה של האינסוף, על ידי המזל המשלים אותו – מזל דלי, שהוא מזלו של האדם.

מודל 'האדם השלם' שעוסק בדרכו של האדם,  מופיע על המבנה של ציר מזל דלי המציג את דגם 'האדם', במאוחד כאשר הפן המשלים אותו ממולו, הוא מזל אריה. במבט ממזל אריה, היציבות היא שם המשחק.

איכות היציבות

שלוש הן איכויות היסוד שביטויין הוא: האיכות הדינאמית, האיכות היציבה-מאחדת של החוכמה המגשרת, והאיכות המשתנה.

האיכות הראשונה היא יוזמה.

האיכות השנייה היא יציבות.

האיכות השלישית היא אינטליגנציה.

מדובר על הציר האופקי של המערכת השמשית, דלי-אריה בתור האופק. זאת במסגרת הצלב היציב של 'הארבע', המערכות האסטרולוגיות היציבות: אריה ודלי, שור ועקרב. אלו הם המזלות המבטאים את האיכויות של תכונת היציבות, כאשר הן מתגלמות דרך יסוד האדמה (שור), יסוד האש (אריה), יסוד המים (עקרב) ויסוד האוויר (דלי).

כאשר עולה באופק הרקיע הקונסטלציה של מזל אריה, באמצע הקיץ, אנחנו עדים לנוכחות המערכת השמימית המסמל את תודעת הנשמה או העצמי הגבוה. מדובר על הצלב היציב של ארבעת המזלות היציבים. הצלב היציב מייצג את האיכות של היציבות.

המזל המנטאלי הוא מזל דלי, שהוא מלכת יסוד האוויר. אנרגיה של תחושות ושל רגש מתורגמת על ידי מזל האוויר המנטאלי, במובנים הרעיוניים של תכלית. ואז הסובסטאנס הרגשי מתעלה לתובנות ולבנייה והקניית המשמעות המעמיקה של מהות הדברים.

מזל שור הוא מלכת יסוד האדמה הניצב במרום השמיים. כאשר מזל אריה עולה באופק.

מזל אריה הוא מלכת יסוד האש באופק, אשר מייצג את היצירתיות המנגנת, את העצמי. הרוח משמיעה את דבר השיר.

ומזל דלי הוא מלכת יסוד האוויר אשר מפשטת את ממדי התחושה לכדי איכות עיון ולימוד, כאשר המחשבה משפיעה על האווירה והסביבה את איכות היציבות.

מזל עקרב הוא מלכת יסוד המים בשור, ומאפשרת את הזרימה המתונה של האהבה.

אלו הן ארבע המלכות של ארבעת היסודות – המייצגות את האיכות של היציבות בכל יסוד ויסוד. שיתופים אשר נלמדים במזל דלי בבית שיתופי הפעולה, מהווים יחדיו את היכולת להקנו למערכת את יציבותה – זו הייתה מאז ומתמיד התכונה אשר אותה מייצג העיקרון הנשי הקוסמי.

אנשים רבים פוחדים להצטרף לקבוצות, משום שההכרה בקבלת רשמי החושים שלהם ביחס למודעות והבנת העולם הפנימי – והיחסים מהפנימיות לחיים בחוץ, קלושה עד כדי כך שהצטרפות לקבוצה נתפסת כמאיימת מאוד. הרגישות והאמפטיה מעוררים חשש מעומס רשמים הבאים מבחוץ.

אוראנוס נקרא "האבא של ארכיטיפים".

 לאנשים אחרים יש תחושה כה עצומה של העצמי המופרד שפשוט להיות מי שהם, זה כבר נושא עומס עצום. ה"הגודל "הזה של האגו אינו מאפשר להם להיות חלק מכל קבוצה. במקרה הקודם האגו עדיין לא נוצר, ובאחרון האגו "נוצר בצורה ילדותית מוגזמת" והמנעד על הסקאלה בין 'מתגונן' עד 'מגובש', כל כך במתח עד שהאנרגיות המתוחכמות יותר של הנשמה אינן יכולות לחדור ולהיכנס.

זוהי אחת הסיבות מדוע אוראנוס הוא כוכב הלכת הנעלה במזל עקרב. כי דרך הכיוון אל הרמוניה, המזל העיקרי הזה של הקרן הרביעית, היחיד נכנס לתחום של עימות ומלחמה פנימית, כי קרן 4 בדינאמיקה שלה מביאה דרך הקונפליקט לידי הארה והרמוניה. ההתמודדות הפלוטונית (בחסות שליט עקרב) מובילה כך האישיות עשויה להפוך כלי הרכב הנכון למטרות של הנשמה.

 עקרב הוא גם מזל שדרכו חומרי הקונפליקט עשויים להגיע "לשחרור" כדי להיכנס בתור חומר גלם של  הצל המונח על מזבח הלב, להפיק את האור והחמימות, מהתחום התחתון של האישיות, ובכך לייצר אהבה וחוכמה בעולם.

 .

הדינאמיקה היא הליכה בה האדם והאנושות מגשרים בין ממלכות הטבע לממלכת הרוח. כאשר אוראנוס פועל באופן מלא ויחידני בתוך התודעה שלך, הוא מייצר ארכיטיפ הנקרא "אתה". זה לא ה"אתה" האוראני הקטן המבקש לזעזע אנשים על ידי איך אתה נראה או מה שאתה אומר. אתה הוא העצמי הגבוה שלך, המתבטא באופן פרסונאלי, על ידי אהבה ומרוכז מטרה וחיים באוריינטציה של הלב שלך. הדבר היפה ביותר המתרחש בתהליך זה הוא שככל שתפרט יותר את ההליכה בנוכחות, התודעה שחווה את החיים האנושיים, אתה הופך להיות יותר אוניברסאלי, מה שהופך את התודעה שלך ל"אנחנו".

כיום אוראנוס נכנס למזל שור לשבע השנים הבאות. מדי שבע שנים מתחלפת השהות של אוראנוס העובר למזל הבא. ואכן שנים עשר המזלות כפול שבע שנים, הן ביחד המחזור של אוראנוס שהוא 84 שנים – במשוער, המחזור של חיי אדם.

בשבע השנים הבאות, יפעל אוראנוס במסגרת האמנות הקשורה למזל שור.

במיתולוגיה אוראנוס הוא מלך השמיים, ואילו שבתאי הוא מלך הממד הפלנטארי או הארץ.

עם כניסת אוראנוס למזל שור הוא נמצא בתנועה של יחסים הרמוניים עם כוכב הלכת שבתאי אשר יושב בגדי. שני כוכבי הלכת שוהים בהווה במזלות האדמה, וזאת אומרת שהם עובדים ביחד על איזון ומערכת היחסים בין רוחניות לבין פרקטיות. הדיאלוג ביניהם מחולל בניה יצירתית.

אמנות השיחה

אמנות ההתרשמות

אמנות הנוכחות

אמנות האור

אמנות היזמות

אמנות ההבנה

מדע הרשמים